نحوه تعمیر آسیب دیده فیلتراسیون گلومرولی غشاء و فرآیندهای غشایی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نحوه تعمیر آسیب دیده فیلتراسیون گلومرولی غشاء و فرآیندهای غشایی

چگونه برای تعمیر آسیب دیده فیلتراسیون گلومرولی غشاء و فرآیندهای غشایی؟ معمولا، پس از غشاء و فرآیندهای غشایی فیلتراسیون گلومرولی آسیب دیده آن را منجر به پروتئین در ادرار و خون در ادرار. بهترین راه برای از بین بردن این علائم است به تعمیر آن غشاهای فیلتراسیون گلومرولی آسیب دیده، که آن هم برای جلوگیری از نارسایی کلیه مفید است.

با این حال، در بسیاری از کشورها، هیچ دارو کارآمد می تواند غشاء و فرآیندهای غشایی فیلتراسیون گلومرولی ترمیم وجود دارد. بیماران مبتلا به بیماری کلیوی فقط با رژیم غذایی سالم و برخی از داروهای غربی استفاده برای از بین بردن علائم درمان می شود. از دست دادن ادامه در عملکرد کلیه به تدریج باعث می شود دیالیز یا پیوند کلیه امکان پذیر است.

نگاهی به ایمنی و بهره وری را به حساب، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy در اینجا توصیه می شود. این یک درمان بی خطر را برای تعمیر غشاء و فرآیندهای غشایی فیلتراسیون گلومرولی است. این درمان توسعه های جدید از داروهای گیاهی چینی است، اما استفاده از خارج. بیماران فقط نیاز به دروغ روی تخت به درمان، است که به دلیل دو کیسه های پر شده با داروهای گیاهی چینی پردازش می شوند تحت پشت پایین تر از بیماران قرار داده است. دستگاه اسمز کمک می کند تا مواد فعال از داروها به طور مستقیم از رسیدن در کلیه از طریق پوست و کانال در پشت. سپس چگونه این درمان را برای تعمیر کار غشای فیلتراسیون گلومرولی؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند غشاء و فرآیندهای غشایی فیلتراسیون گلومرولی از طریق توابع از ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب، گسترش عروق خونی، ترویج عروق خونی، از بین بردن حالت سکون خون تعمیر، ارتقاء تکرار DNA های آسیب دیده غشاء و فرآیندهای غشایی فیلتراسیون گلومرولی و ارائه تغذیه برای کلیه های آسیب دیده .

اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک و یا چت با دکتر ما در واتساپ / وایبر، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 402
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: